Buro Kordaat Amsterdam

Veel bedrijven hebben wel door wát ze doen, maar niet waaróm ze dat doen. Desgevraagd geven medewerkers aan dat hun werkgever een bepaald product produceert of misschien een bepaalde dienst levert, maar missen hierbij de bezieling om dit ook daadwerkelijk tot een inspirerend, motiverend of overtuigend verhaal te maken. De bezieling in hun verhaal is doorgaans ver te zoeken, en er mist een stukje trots.

 

Een nieuwe huisstijl helpt uw personeel voor een deel bij het herontdekken van deze trots. Een flitsende website of nieuwe reclamecampagne, het zijn dingen die uw medewerkers vol trots kunnen laten zien aan hun omgeving. U creëert mond-tot-mond reclame die sterker is dan de beste marketingcampagne die u zich voor kunt stellen. De kunst is echter om deze trots vast te pakken, te vergroten, en te veranderen in passie. Zo creëert u niet alleen ambassadeurs voor uw bedrijf, maar heeft u personeel dat met meer drive aan de slag gaat, wat ook de interne bedrijfsvoering ten goede komt.

 

Deze drive begint bij een verhaal. Een duidelijk en helder verhaal, makkelijk te vertellen en toch ontzagwekkend en inspirerend, gekenmerkt door zowel eenvoud als grootsheid. Bij Buro Kordaat bieden we trajecten Corporate Storytelling aan, waarbij we precies daarmee bezig gaan. In een serie van trainingen gaan uw medewerkers bezig met hun persoonlijke verhaal over hun functie en krijgen ze de vaardigheden om deze zo krachtig mogelijk te vertellen. Het resultaat is een organisatie vol geïnspireerde werknemers, die gepassioneerd de visie en missie van uw bedrijf uitdragen, zowel intern als extern.

 

Wat levert Corporate Storytelling uw organisatie op?

  • Een helder verhaal over uw bedrijf dat inspireert en overtuigt
  • Personeel dat met meer passie hun werk uitvoert
  • Een gedeelde visie binnen uw bedrijf; alle neuzen dezelfde kant op
  • Ambassadeurs die vol trots vertellen over uw bedrijf

De trainingen Corporate Storytelling worden uitgevoerd door Bram Mulder.

 

Bram heeft meer dan 5 jaar ervaring als communicatietrainer en is in bezit van een Master’s degree Corporate Communicatie van de Universiteit van Amsterdam, gespecialiseerd in Corporate Storytelling.

 

Omdat elke organisatie anders is, wordt er niets anders dan maatwerk geleverd. U kunt altijd vrijblijvend langskomen voor een kop koffie en een goed gesprek over de toepassing van Corporate Storytelling binnen uw organisatie.

Ook deze website is een produkt van Buro Kordaat © 2015